Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2008 20:04 - Mylene Farmer - Pas le temps de vivre - Нямам време да живея
Автор: mylenefarmerfan Категория: Музика   
Прочетен: 1125 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2009 08:49


"Нямам време да живея

Има часове, в които
мъглата се разсейва, 
болката застива.
Има часове, в които
Битието не побеждава,
Проказата се кланя.
Но
ако можех да видя,че някога
ти често ще идваш-
там ще ми е нужно твоето дихание,
за да победя неувереността,
за да заключа самотата си.

Има часове, в които
Сметките се плащат,
сълзите изчезват.
Има часове, в които
Луната е бледна
и Битието се облича в монашеска роба
Но
Аз се скитам като светлина,
изгасена от вятъра.
Моите нощи се измориха
да прогонват страховете ми
и да ги свеждат до един.

Нямам време да живея
когато губя равновесие.
Нямам време да живея.
Обичай ме, обсеби ме.
Изречи опияняващи слова.
Кажи ми, че нощта се преоблича.
Ти виждаш- Аз съм
като морето,което се отдръпва,
ненамерило твоите следи.

Има часове, в които
мислите ми са така слаби,
като мрамор  без жилки.
Има часове , в които
Ние сме повече от този свят,
сянка на нашата сянка.
Отговори ми-
От какъв ключ имам нужда,
за да видя твоята звезда?
Там ще ми е нужна  ръката ти,
за да гаси един след друг 
моите страховете
и да ги свежда до един.

Нямам време да живея
когато губя равновесие.
Нямам време да живея.
Обичай ме, обсеби ме.
Изречи опияняващи слова.
Кажи ми, че нощта се преоблича.
Ти виждаш- Аз съм
като морето,което се отдръпва,
ненамерило твоите следи"

текст - Mylene Farmer
превод - TimmyD






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mylenefarmerfan
Категория: Музика
Прочетен: 40848
Постинги: 5
Коментари: 29
Гласове: 160
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930